و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...
و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...

ی وقتایی هست که آدم دلش میخاد ی چیزیو بگیره و جر بده 

دلش میخواد به همه دنیا فحش بده 

دلش میخاد اصن بمیره!!!! 

میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم الان همینارو میخاد دلم میخاد الان اینجا بودی تا میزدم زیر گوشت 

تا بهت میگفتم این حرفایی که میزنی نشون دهنده شخصیت نداشتته! 

اما نیستی 

عقده هامو روی بالش کنار دستم خالی میکنم 

فحش میدم 

مشت میزنم 

و ازت هرلحظه متنفرتر میشم 

و با هرپیام بیشر به این فکر میکنم که چرا به بعضیا میگن دکتر که پدربزرگ بی سوادم از بعضیا بیشتر حالیش بود!!! 

و من تاسف میخورم که یکی بگه جامعمون پیشرفت کرده اما حقیقتش اینه که بعضیامون هنوز تو دوره ی ناصرالدین شاهیم و بعضی دیگه انگار کمتر از این حرفانو،انگار همبازی دایناسورا بودن تو دوره ی سنوزوییک 

بخند 

آره به حرفام بخند  

وقتی فهمت از زندگی اینه بخند 

بخند که دنیا داره میخنده 

ولی نه به روی تو  

به خود خودت داره میخنده 

کم کم داری براش تبدیل میشی به جک 

آره دقیقا منظورم خودتی  

با خودتم 

به اصطلاح دکتر 

تو که همش میگفتی تفکیک جنسیتی 

برتری مرد به زن 

مرد سالاری   

خودت دچار مرد-پنداری شدی 

فروغ فرخزاد بد بود؟ 

چون در اواخر عمر با مردان زشت همخواب میشد؟ 

اینو خودت بهم گفتی!!!! 

تو خوبی خوب خوب خوب! 

و ما همه بدیم و پلید!!!!!!!!!!!!!چون از جنس زنیم 

و ما حیله گریم و تو فریب خورده 

ای مرد پاکدامن پاک سرشت لطفا دورو بر من نپلک 

چون حالا چیزی تو دستامه که ریختنش مایه ی تاسفه 

و دستهای منم این روزها لرزش عجیبی داره 

امیدوارم دیگه هرگز نبینمت 

اینکارمم دلیلی نداشت جز اینکه به خودم ثابت کنم تو هم یه مردی 

البته فقط به اسم 

و مردها همهشون مثل همند و ب قول جمالزاده 

سروته یک کرباس!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد