و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...
و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...

داش محسن 

آبادان عزیز 

بخدا میام بهتون سر میزنم ولی نمیشه براتون نظر بزارم

خدایا میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صدای هق هق گریه هایم از گلویی می آید که تو از رگ آن به من نزدیکتری...

چارلی چاپلین

دخترکم 

هیچ گاه هم آغوشی هایت را با عشق مقایسه نکن  

هیچ مردی در رختخواب نامهربان نیست

خدایا

خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست 

خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست 

کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته 

یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته 

خدایا وقت برگشتن کمی با من مدارا کن 

شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

چطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من دیگه یه مدت نمیام

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

اوفیش خسته شدم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

دلم واسه دانشگا تنگ شده  بود  

واسه امیری 

لین یک 

فلکه الله لب شط