و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...
و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...

خدایا

خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست 

خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست 

کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته 

یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته 

خدایا وقت برگشتن کمی با من مدارا کن 

شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 11:41 http://ali-torabi.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام . خییییییییییییییلی شعرت عاااالی بود . پر از حس بود . دمت گرررررم . دم جنوبیای خون گرم گررررررررم . دم ابادانیا و خرمشهریا و دزفولیا داااااااااااغ . عاشق جنوبم . قدرشو بدون

سلااااااااااااااااااااااااااام دم خودتم گرم قربون اون احساسات قشنگت که اینجوری بروز دادی
میخامت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد