و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...
و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...

کی میگه گریه تسکین دله؟ 

هرکی گفته غلط کرده!!! 

من الان خودم نمونه بارز نقض این چرتو پرتشم 

مدتهاست گریه میکنم اما آروم نمیشم!!! 

گریه چیزی از عمق فاجعه کم نمیکنه فقط همه میفهمن  که یه دردی داری!!!! 

و اون موقعه که همه به فکر کمک کردن بهت میفتن! 

یکی نیست بگه تو اگه خاستی کمک کنی همون موقع کمک میکردی که کار زندگی به این جاها نکشه!!! 

بعضیا هم که خدای سواستفادن!!!!!!!!!!!!!!! 

لامصبا امون نمیدن نفس بکشی!!!عین ی مشت گرگ گرسنه میریزن سرت و تن نیمه جونتو تیکه تیکه میکنن!!!!!!!!!!

آخرشم هرجا دیدنت سرشونو تکون میدن و دورادور سلامت میکنن که بگن آره تو همونی که من گوشت به استخونت نذاشتم و ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد