و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...
و تو را باز هم یاد میکنم

و تو را باز هم یاد میکنم

خدایا من صبورم...اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست...

برای محسن چشم آبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام داش محسن ما که اومدیم ذکر تنهاییتو خوندیم 

الان خودمو ب طرز جالبی جمع بستم  

من که نتونستم برات نظر بذارم ولی طی یک حرکت فانتزی برات ی پست اختصاصی گذاشتم که حالشو ببری  

بسی زیبا بود و من بسی یاد تهنایی های خودم افتادم و بسی لذت بردم از این تراوشات ذهن فعالت و بسی جو گیر شدم و دارم بسی ادبی سخن میرانم و به من بگو که او کیست و آیا علوم فنونی است و اگر هست رشته اش چیست و ورودی چند است و نام پدرش چیست و شماره شناسنامه اش چند است و

نظرات 2 + ارسال نظر
yasan پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 20:15 http://yasan1993.blogfa.com

سلام .. آخرین دعوت نامه وبلاگمو واستون آوردم .... ممنون میشم بیاین [گل]

yasan دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 19:00 http://yasan1993.blogfa.com

بسی جالب نوشتیش .......امام حسین بود ...... تو انتخابات بزرگ اون دنیا به رای و شفاعتش محتاجم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد